Ćwiczenia na biceps w domu – Trening bicepsów w domu bez sprzętu

Dobre białko to podstawa Whey Protein AllNutrition

Słynne jest powiedzenie „Nieużywany organ zanika”. Podobnie jest z mięśniami. Jeżeli nie są one regularnie ćwiczone mogą znacznie zmniejszyć swoją objętość, a skóra na nich może stracić jędrność. Szczególnie widoczne są zaniedbania bicepsów. Gdy nie są ćwiczone zaczynają zwisać i trząść się jak galaretka. A wcale tak nie musi być, wystarczy wykonywać ćwiczenia na biceps w domu.

Ćwiczenia na biceps w domu – który to mięsień?

Jako, że nie każdy pamięta szczegóły z lekcji biologii, kilka rzeczy należy sobie odświeżyć. Biceps jest drugą nazwą mięśnia dwugłowego ramienia, który umiejscowiony jest pomiędzy kością promieniową a łopatką. Mięsień ten umożliwia zginanie ramienia, oraz zginanie i rotowanie przedramienia. Zaprzestanie wzmacniania go, choćby przez ćwiczenia na biceps w domu, może spowodować kontuzje stawów ramiennego i łokciowego, na które oddziałuje. Dlatego nie warto zwlekać i już teraz zabrać się za ćwiczenia na biceps w domu, nawet bez użycia sprzętu!

Trening bicepsów w domu

Żeby trenować, wcale nie potrzebujesz atmosfery siłowni czy też klubu fitness. Wystarczy, że znajdziesz kawałek wolnej przestrzeni, włożysz wygodne ubrania, włączysz ulubioną, motywującą muzykę i rozpoczniesz ćwiczenia na biceps w domu. To chyba nie brzmi zbyt skomplikowanie? I rzeczywiście jest to proste. Ćwiczyć można bicepsy w domu bez sprzętu, oczywiście jeśli chcesz możesz wspomagać się jakimś dodatkowym obciążeniem, np. butelkami wypełnionymi wodą.

Kreatyna TOP 1 Creatine Muscle Max AllNutrition

Przykładowe ćwiczenia na biceps w domu

Regularnie ćwicząc zaobserwujesz pierwsze efekty nawet po dwóch tygodniach, a po miesiącu pozytywne zmiany już na pewno nie umkną Twojej uwadze. Ćwiczenia na biceps w domu sprawią, że poczujesz się pewną i silną osobą. Poniżej znajdują propozycje ćwiczeń, które możesz stosować trenując biceps w domu.

Dla lepszego efektu, przez przystąpieniem do treningu bicepsów przygotuj dwie butelki napełnione wodą.

  • Stań w rozkroku na szerokość bioder trzymając w dłoniach butelki z wodą. Ugnij ręce, unieś je na boki, aby łokcie zrównały się z barkami. Grzbiety dłoni powinny być zwrócone na zewnątrz. Następnie wyprostuj ręce unosząc je nad głowę i skręć nimi tak, aby grzbiety dłoni były zwrócone do przodu, a kciuki na zewnątrz. Potem uginaj ręce w łokciach opuszczając butelki z wodą za głowę. Wyprostuj ręce, skręć grzbiety dłoni do poprzedniej pozycji, zegnij łokcie i wróć do pozycji wyjściowej.
  • Wykonuj pompki. Możesz wybrać odpowiednią dla siebie wersję, np. w wersji pełnej (tzw. męskiej) czy podpierając się na kolanach.
  • Podciągaj się na brzegu stołu. Wejdź głową pod stół i chwyć się blatu. Oprzyj stopy na podłodze, napnij brzuch, podciągaj się w górę i opuszczaj w dół kontrolując pracę mięśni.

Pamiętaj, że aby przeprowadzić dobry trening w domu bez sprzętu trzeba zwrócić uwagę na poprawność wykonywanych ćwiczeń.

Najpierw masa, potem rzeźba Mass Activator AllNutrition

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *